2016. május 14., szombat

A Vadászok – Hetedik



The secrets revealed. The pack falls apart.

Okami szemszöge

Ty továbra sem távolodik el tőlem, aminek jelen pillanatban csak örülni tudok. Szükségem van az ölelésére, a csókjára. Szükségem van rá. Perry ebben az esetben pedig csak zavaró tényező. Magam sem értem miért, de haragszom rá. Megzavart minket, miközben Awaival kéne flörtölgetnie, vagy khm... azt csinálnia. A szöszi bocsánatot kért, majd távozott, persze az ajtót nyitva hagyta. Mi van ezzel, barlangban lakik? Amíg Ty becsukta az ajtót előszedegettem a cuccaim, aztán bementem a fürdőbe és felöltöztem. Valahogy elment a kedvem ettől az egésztől. Kifésültem a hajam majd kimentem, beágyaztam és felvettem a bakancsomat is. Miután ez megvolt, letrappoltam a lépcsőn, így arra az emeletre jutottam ahol a konyha, egy társalgó, és Briteny hercegnő lakosztálya van. Besiettem a konyhába és elcsórtam egy almát, majd visszamentem a szobánkba. A fekete farmerom kicsit elcsúszkált a lábszáramon, így megigazítottam, majd kiegyenesedtem és beleharaptam az almámba. Jól esett végre ehető kajához jutni.

Awai szemszöge

Meg kell ölnöm őket. A francba is, miket beszélek? Először megkínzom mindegyiket, egytől egyig, utána pedig megmérgezem őket valamivel, hogy lassú fájdalmas halált haljanak, mint ahogyan az a szegény nénike is. Megérdemelte a halált, ahogyan Ő is megérdemli. Meg fog halni, én fogom megölni. Nem Lucas, nem anyáék. Ők foglalkozzanak csak a szüleivel, vagy a többi rühes döggel. Ő az enyém, nekem kell megölnöm. Sikerült a bizalmába férkőznöm, könnyű dolgom lesz. Ha továbbra sem jön rá, hogy én voltam, aki megölte a nagyiját, sima liba lesz az egész, már mindent elterveztem. Elvezetem az itteni katakombákba, amit még a régi Jaegerek építettek ide. Ott foglyul ejtem, tüzet gyújtok körülötte és hagyom, hogy szenvedjen először csak a tűz látványától, majd szépen fokozatosan felhevítem a késeim és egyiket a másik után fogom belé döfni. Nem érdekel, hogy ott van Ty is. Ha esetleg arra vetemedne, hogy megvédje, megmutatom neki, ki is valójában a főnöke. Perryt sikerült teljesen magam mellé állítanom, így ő sem fog zavarni. Igen, megyek is. Most van esélyem, nem szalaszthatom el.
Gyorsan lesiettem az alattunk lévő lakosztályba, ahol Tyék szálltak meg. Kopogtam, majd benyitottam. Okami a szokásos pulcsi-bélelt farmer kombóját viselte, egy fekete bakanccsal, és a haját be is fonta. Szemei zölden csillogtak, valószínűleg nemrég fürdött, hiszen a víztől szokott ilyen üveges hatásúvá válni a szeme. Biztosan meg akarom ölni? Miket beszélek, persze, hogy meg akarom! A farkasok és a rókák sosem voltak túl jóban egymással, így ez nem fogja túlságosan meglepni, na de az, hogy Ty is mellettem álljon... annál inkább. Eleinte nem igazán bíztam meg benne tudván, hogy a legjobb barátját is képes elárulni, de aztán valahogy mégis sikerült elnyernie a bizalmam. Amég 'Kami engem fürkészett Ty lassan, hangtalanul mögé sétált és várta a jelet. Okamira mosolyogtam majd kacsintottam egyet, mire a fiú az arcához szorított egy kendőt és a lány sikoltozni kezdett. Ty Sikereden elkábította a Farkast majd megkötözte és felvette a hátára. Lesiettem az alsó szintre, majd miután gyorsan előkotortam a kulcsot, amit az éjszaka folyamán loptam el Briteny lakosztáyából, kinyitottam az ajtót ami a pincébe vezetett. Lesiettünk a lépcsőn majd egy másik, relytett kijáraton távoztunk. Ty felrakta Okamit Engösz hátára majd felült a nyeregbe, ezalatt én is felszenvedtem magam a lovamra. Elindítottuk a lovakat, majd vágtázva kb tíz perc alatt elértünk az ősi Jaegerek relytekéhez.

Okami szemszöge

Már körülbelül fél órája ébren vagyok. Nem tudom elhinni, hogy ezt tették. Hülye voltam, hogy bíztam bennük. Hiba volt bíznom bárkiben is. Nem hiába mondják, hogy a Jaegerekben nem lehet megbízni. Jelenleg itt vagyok egy menedékhelyen, egy romos háznak a pincéjében, kiláncolva, fázva, rettegve, de legfőképpen csalódottan. Ty mindent csak azért tett, hogy a közelembe férkőzzön és utána eláruljon. Tehát, ha szépen szeretnék fogalmazni, egy veremben vagyok, összezárva egy ravasz rókával és egy hűtlen kutyával. Nem intézhetnek el ilyen könnyen. Meg fogok szökni, muszáj megszöknöm. Rángatni kezdem a láncaim, de semmire sem megyek vele. Awai hirtelen kiviharzik a helyiségből, én pedig egyedül maradok a Vérebbel.
Mikor rám néz és találkozik a tekintetünk, én csak elfordítom a fejem. Semmi kedvem  az áruló pofáját nézni. Awai késekkel, és három kanna benzinnel tér vissza. Fog az asztalról egy gyufát majd begyújtja a kandallót, amitől elfog a szorongás. Nem szeretem a tűz közelségét főleg, ha vele vagyok összezárva. Magabiztosságot tettetve rá pillantok. Nem szabad látnia, hogy félek. Tőlem jobbra és balra félkör alakban kiönt egy kanna benzint, majd meggyújtja azt. Lelapulok a földre amennyire csak tudok, és próbálok tudomást sem venni a tűzről. Awai megragad pár kést, majd felhevíti őket a kandalló tüzében és odasétál hozzám. Az egyiket megfogja a markolatánál és kíméletlenül a bal combomba döfi. Felsikoltok a fájdalomtól, majd morogva előrébb hajolok, mire Ő hátrál egy kicsit. Mivel a kezeim is le vannak láncolva nem tudom kiszedni magamból a tőrt és nem is lenne túl jó ötlet tekintve, hogy Awai kirakott az asztalra egy csokor farkasölő virágot, aminek az illatát ha beszívom eleve lassabban gyógyulok. Kábán Tyra pillantok, aki csak szörnyülködve áll az ajtóban. Visszanézek a vöröskére, aki egy másik vágóeszközzel a kezében közelét felém. Hörgő hangot adok ki, de ez sem érdekli. Letérdel elém, majd megemeli a fejem, és a gyomromba szúrja a kést,  nyüszítve szorítom össze a fogaim. Kibaszottul fáj és ha mindez nem lenne elég, még van egy másik ugyan ilyen is a lábamban. Nyüszögve figyelem Await, miközben egy újabb tőrért nyúl, majd visszaül velem szembe törökülésben. A jobbik lábamon feljebb tolja a nadrágom szárát, gyengeségemben tiltakozni sincs  erőm. A forró pengével karcolgatni kezdi a lábszáram. Fájdalmas morgások és nyüszítések hagyják el a szám. Nem számítottam arra, hogy Awai meg fog kínozni. Reménykedtem benne, hogy könnyű és gyors halálom lesz, de hát, mit is képzeltem? Hiszen Ő egy Jaeger!

Ty szemszöge

Szörnyű így látni Okamit. Tudom, hogy mindez részben az én hibám, viszont ha nem vállalom el, hogy segítel, a társam holtbiztos, hogy meghal. Így legalább talán meg tudom szöktetni, és akkor tudunk ketten továbbmenni, mivel nem Awai az egyetlen veszélyforrás. Az a bukott angyal, aki megtáadott minket még mindig itt ólálkodik, így muszáj sietnünk. A vörös hajú lány lassan kihúzza a kést Okami gyomrából, majd gyorsan újra belédöfi, mire a másik lány felkiált fájdalmában. Awai az egyik kannához nyúl, majd Okamit is belocsolja benzinnel.
– Ugye nem akarod meggyújtani?! – Kérdezem felháborodottan, mire a 'főnököm' rám néz, majd elvigyorodik.
– Már hogy ne akarnám? – Húzza szélesebb vigyorra a száját. – Meg kell tanulnia, hogy a tűz nem játék.
A Róka ismét egy gyufáért nyúl, ám mielőtt még megakadályozhatnám eldobja azt, egyenesen az alfám felé, akinek a torkából egy fájdalmas sikoly tör fel.

DUNDIGOLYÓ IS BACK BITCHES.
Helaa.
Bocsika, hogy több mint egy hétig nem volt rész, csak nem volt valami sok időm. Igyekszem a kövivel.
Ne vágj eret,
Dundi szeret.


2 megjegyzés:

  1. OMG. Ez...uhm azt se tudom hogy mit írjak... Próbálom felfogni de nem megy.. Hozd hamar a következő részt és Boldog Szülinapot.

    VálaszTörlés